петък, 6 март 2009 г.

Първите дни от Март

Обикновено, щом дойде 1ви Март, ме обхваща невероятна еуфория и пролетно настроение. Не че и тази година не е така...но някакси е малко по-тъжно....

Въпреки топлото време и грейналото слънчице, вече втори ден се размотвам из парка без онази голяма усмивка, която обикновено цъфффва на лицето ми, когато чуя птичките и усетя лъчите на доброто ми приятелче върху лицето ми....

Валя за пореден ден ми каза, че приличам на малко усмихнато момиченце и може би за другите наистина е така...Аз си шляпкам с любимите ми кецки, един много удобен широк панталон, а откакто косичката ми попорастна, вече се опитвам да си правя и едни прически...(даммм, връзвам я на кукуригу или закачам по някоя друга цветна шнолка;-))

Какво да ви кажа, представяте си ме;-)

Но през последните няколко дни, имаше и едни леко неприятни случки, които ми напомниха колко много обичам да се усмихвам и да бъда щастлива и колко много ценя свободата и "свалените карти"...Напомниха ми да внимавам, да не забравям да обичам и да се пазя...ей така, от време на време, за профилактика, да събирам разпилените си емоции и да си пренареждам кубчето на живота....

Кубчето аз от малка си го редя, но май напоследък все го оставям ненаредено, поради внезапно загоряла манджа или напиращ Скайп разговор...

Ама стига толкова....

А Козелът е най-готиния филм!!!!!

Обичам Ви!

2 коментара:

  1. Хм, къде го дават този филм?

    ОтговорИзтриване
  2. Пипи, снощи му беше премиерата, на откриването на София Филм Фест....ми остави това, но аз му бях ходила на снимките и супер се изкефих да го гледам готов....Мисля, че го дават пак, но в Юросинема;-))

    ПС: Я кажи как се вижда дали някой е правил коментар след теб (примерно дали ти си ми отговорила след като аз съм ти писала в твоя блог;-)

    Весело довечера, пък може да се видим!;-)

    жж

    ОтговорИзтриване