четвъртък, 4 февруари 2010 г.

За ГМО - Против, и много други За!..

Едно прекрасно съобщение във Фейцбук ми напомни колко много обичам да си разказвам историйките и да си казвам мнението по този и онзи въпрос..Марински, merci!!!!

А на Никчо ще му се карам, че на новото компутърчЕ ми е сложил няк'ва мноо странна кирилица...ама добре де, справям се!

И сега най-важното: Моля господата в парламента да се осъзнаят моменталически и да гласуват срещу промените в закона за ГМОи: 100% ПРОТИВ!!!!! Да не дойде Леа да ви се кара! Тъкмо почна да Ви харесва и Вие така да се излагате...ще ви махна главната буква от Вие-то, само да посмеете да разрешите на Монсанто Килсанто да ми идва в държавата!!!!

Ще ни подслушвате телефоните, ще ни садите отрови в гладинките (не че останаха от мега хотелите и файв стар курортите, ама все пак...) АМАН!

Получих едно предложение да рисуваме картички с красивата Българска природа и да ги изпращаме на господина Борисов...току виж така му дошло акъла. Аз си гледам всяка Неделя Цвети Ризова и тя от няколко седмици, с повод и без повод, го призовава същият ни мил премиер, да си организира четата и да върнат закона. Мончо Дянков и той бил за био земеделие....(Това му го признавам на човека, съвсем на живо съм го виждала на Витоша с цялото домочадие да тръмбова по пътеките над Момина Скала, мое и еко да са му вижданията)...Г-н Пумпалов, или така нареченият мой баща, все ми пробутва някакви книжки: Анастасия, Пермакултура, Без Земя...Мили ми татко, без земя, със земя, скоро не само че българите няма да ги има (това съм го научила от Карбовски, вижте ме само колко журналисти познавам;-)))), ами и България ще стане някакво опитно поле за всякакви интереси...Лифтове на езерата, Монсанто в Земята...:(

Та значи, на предстоящите протести, всички там, МОЛЯ!! А който познава депутати (че както знаем всички, около мен само хора от най-висшия елит;-), да им поразкаже малко за какво си дават гласа, берем им уври нещо в главите!

Хайде АМИН!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар