събота, 20 февруари 2010 г.

Пловдив

Напоследък си правя експерименти, всякакви...;-)

Ето какво пише в тетрадката за записване на сънища след снощи (цитирам!!):

" Червената къща. Чакам 102, после 204..все нещо ги изпускам. Най-накрая, защото виждам едно момиченце на всички спирки, отивам при него и го питам какво има да ми каже " Нямай очаквания!"

После сме на концерт, или след кино. Жоро е там, местим някакви мебели на усилвателя. Аз нищо не разбирам. Жълти, зелени кабели, като лака на бразилката. Тясно е. Но много хубаво. Прегръща ме и ми подшушва нещо на ухото.

Прави ми палтото. Стеснявам. Австралия. Силвето има ново кожено палто. Аз съм учителка и седя до късно да решавам проблеми. Работя за Х&М. Останалите учителки. Напускам. Търся външно CD устройство. Намирам, но нещо не работи. Евгени ще го оправи. Жоро нещо бърничка в апаратната. Невена дава уроци по уеб дизайн. Искам и аз.

На конференция на Х&М сме. Шефовете стоят на една маса и си говорят. Много лошо. После ни карат да пишем стихотворения и викат един от нас да говори. Мария, ела ти, защото си хубава. Каква дискриминация. После 2 баби циганки правят кълба на пода. Имат лилави сутиени. Отивам у Митко Иванов?....."

Анализ си правете сами?!....

А ето как си представя Пловдив, Леа, която никога не е била там.?!!! "Срамота!"

Малки, тесни улички, като в Барса, цветни къщички и много изложби. Хипи град, момичета с шарени коси. Престиж такси, най-новото такси в Пловдив, обратният курс е за наша сметка. Стръмно и топло, през лятото. Парк няма. Само улици и площади и тролеи, малко е мръсно. Но интересно. Има една улица, казва се Тодор Александров. Днес е Тодоровден, не познавам никой Тодор аз. Не го познавам и Пловдив, но ето къде ще отида скоро.

А днес в парка, да си допека нослето ;-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар