събота, 17 април 2010 г.

Вярвам в чудеса!

Искам да ти кажа толкова много неща. Прекрасно е да срещнеш човек, който сякаш те разбира преди да проговориш, който не съди и не задава неодобрително въпроса " Защо?"...Защото ти знаеш какво е да нямаш очаквания и все пак да вярваш, че си заслужава да рискуваш, тръгвайки по неотъпкания и много каменист (и сух) път.

При теб няма вода, но ти не си жаден, пиеш от енергията на слънцето и все още се усмихваш. Не е толкова случайно, че те питат как все още можеш да се смееш? Защото хората имат толкова много, а са забравили да са мили и добри, а усмивката са я изпратили на дългосрочна ваканция в миналото.

Когато усетих силата на енергията и топлината на ръцети ти, наистина забравих за миг, че сме на този свят. Затворих очи и почувствах, че ей така, просто искаш да ми помогнеш. Лекуваш ме и сега, без да знаеш какво правиш в астрала;-)

И аз те лекувам, без да знам как и от какво точно имаш нужда, но те усещам как надничаш някъде зад дясното ми рамо как пиша. Ще ти го изпратя това писание след съвсем мъничко, почакай! ;-)

Тук си и е хубаво. Нали така: Аз съществувам за тези, за които съществувам. Ти съществуваш тук, сега;-)

" Чудесата се случват, ако вярваш в тях! - Вярвам! - И аз"

Вълшебна нощ от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар