петък, 25 септември 2009 г.

Сега и тези няколко дни..

Помните ли, че преди няколко месеца си мечтаех за работа от вкъщи, със свободно работно време и с шеф - самата Аз! То не че и предишната ми работа не беше такава, но все пак друго си е официално да се водиш @фрилансър@. И ето, че май нещата се получиха;-) Следващата седмица мисля съвсем официално да пусна първата си фактурка да отпътува към голямата Европа, а после още и още и още......

А дано проектчетата все насам да идват;-)

Другото ново нещо е едно ама истинско гъз-път-да-види пътуване до Солун...Еййй, много магазини, много нещо. Икеа, Космос мосмос, все едно не съм се нагледала на шопинг центрове и ритейл истории. Ама нищо де, хубаво беше. Особено в голямото задръстване на обяд, с най-хубавата песен; до Бялата кула на тревата и заспалото ядене на пържоли в Кресна. Следващият път за повече време и само по крайбрежните кафета...Че направо ми изтекоха лигичките, минавайки покрай тях и гледайки какви вкусотии ядат хората. Е, и кюфтаците от Икеа са си супер, особено със соса от червени боровинки!! Мммм, Суидън стайл;-))))

А пък снощи за пръв път от много, ама мноооооого време ходих в Операта на едно невероятно представление! Асфалт, йеее!!!

Котаците растат и все ми се иска да ги позанеса някъде, ама кога и как, още не знам. Май ще ми се наложи като дойдат Джо и Мойра, само след 16 дни, йе йе йеееееее!!!!!!

И файнъли, много бебоци има около мен, от хубави по-хубави. Чакаме го на Ели милото момченце да излезе всеки момент, и ще ставам отново леля;-) Кака... Неви...;-))

Искаше ми се да кажа и за Индия, ама какво да ви кажа...Големи миксд филингс, големи драми. Ментални и други фитнеси и много усмивки!

Скоро пак!

ПС: Сашееее, а това е за теб: ;-)))))))))))

Няма коментари:

Публикуване на коментар