събота, 7 август 2010 г.

Лято. Дъжд. И една молитва

Вали ли, вали, ама из ведро. Летният дъжд на надеждата излива ли, излива... само слънчеви усмивки и малки розови паячета...

Лет ит би лъв. Ама наистина, Let it be love!

Ами че тя е най-важна. Днес Леа си намери един нов приятел (той не е съвсем нов, но толкова хубаво си поговориха, че макар и да си спомня големите му, зелени очи, изведнъж те засветиха с най-красивите пламъчета на любовта;-)

Много, много съм изписала за тази любов, онази, която всеки един от нас търси. И все си мислех, че тя трябва да се роди от мен и от моят мъж, от нас двамата, сплели ръце и тела, пеейки песента на хармонията и светлината.

Някакси все още вярвам, че такава любов между един мъж и една жена съвсем истински може да си съществува. Имам си и примерчета (е, вярно, само едно-две, но си ги имам и си ги пазя добре скрити в торбата за чудеса, да си ми припомнят, че не всичко е пари, апартаменти, коли и конвейърски бебета);-)

Но днес пък искам да си кажа за една съвсем друга любов, която срещам все по-често и която ме прави толкова много, истински щастлива. Любов без очаквания и ограничения, без планове и секс (ок, ок, не съм станала все още последователка на Анастасия, според която любов се прави само, когато се създават деца...аз все още съм си една гушкава и не само феичка, но ок, ту мъч информейшън;-)))

Та така де, някакси хич не мисля за женитби, "сериозни приятели", или ако трябва да бъда съвсем искрена, за каквото и да било. Просто обаче толкова искрено се радвам на живота и на срещите в него, че от друго нямам нужда.

Ами щом като мога да усетя искреността и топлотата през някакви си пс-екранчета, щом такива разговори могат да ме направят толкова много щастлива (ама истински, с голяма усмивка!), щом една разходка в парка и едно вечерно лятно кино могат да ми дадат толкова енергия и смях, за какво ми са други, тип интимни връзки?;-)

Сигурно си се пазя от нещо, ок, може би, но какво от това? Току виж съм помъдряла, нали все се мятам от високото и не се пазя от нищо, нали все отстоявам принципи и търся ли, търся. Копнея, намирам, имам я (тази истинската любов съм я срещала, аз я познавам много добре и вече съм си разказвала и за нея..много е красива, направо когато я усетиш в очите на човека до теб и така лекичко ти се завива свят и си в рая, силен, летящ...влюбен) и после като е била толкова истинска, защо си е била шута в безкрая на миналото,аааа?

Така че благодаря! Наистина благодаря, че съм я срещнала, аз много не обичам да съдя другите, ама само аз си знам какво е да усещаш както мога аз...Та хубави срещи бяха, без съжаления, но сега си пожелавам от другата любов. От хубавата! Която не изпепелява (кой кого изпепелява не се знае, Леа с този голям огън в сърцето)..Но поне така не му давам шанс да ми изгори къщата и душата. Цъка си малкото пламъче, огънченцето в очите, усмивката и усещането, че наистина всичко, ама всичко си е на мястото!!!

АМИН!

Няма коментари:

Публикуване на коментар