сряда, 19 август 2009 г.

Искам да бъда щастлива!

Раз-мисли, разни мисли ми се въртят в главата...Пожелавам си за сто и трети път да бъда щастлива!! Много обичам да се усмихвам..Всъщност, направо си обичам да се смея!! Истински, силно и по много!!! Да съм лека и свободна, да знам, че нещата ми се синхронизират и са на прав път. Прав, крив... просто да знам, че тези въпросните неща са тръгнали по пътя, който аз чувствам, усещам и още 2-3 синоними на този вътрешен глас, който ми подшушва: Даааа!!!

В момента много неща са тръгнали по този път - пожелала съм си, повярвала съм си и те са ми се наредили, ей така, магически! Вълшебството обаче още го чакам да дрънне и в една празна чаша, която все още си седи празна...А аз искам да е пълна. Добре де, тя може и да е пълна, но с какво? И щом това, с което е пълна е толкова прозрачно, че аз си я виждам празничка, значи може би искам да е пълна с други нещаааа....И всичко това, за да ви кажа, че нямам никаква представа с какво искам да е пълна. Един ден уж знам, пожелавам си ги, и алеее-хоп, тя се пълни..Както винаги, точно с тези неща, които съм си пожелала...Ами на другия ден, когато Леа реши, че вече иска чашата ѝ да е пълна с други работи...Тогава какво?? Изпразвай и пълни!! Хайде моля само веднъж да се напълни и да си ми харесва с това, което има в нея!!!!!

Остави това, ами има и едно друго нещо. Чашата от доста време е пълна с едни работи. Те така са заседнали на дъното, че дори и перилната Фея от рекламите не може да ги измие. Трябва аз да им разреша да си тръгнат. Обаче аз съм си едно малко джеременце и си харесвам леко мръсната чаша. Пълна с тези едни работи. Хем ми се иска, хем не ми стиска...Така ли е, а? Аааа??? Ами май не. Май вече съм готова да сипвам в чиста чаша. Без едните работи на дъното. Моля Ви, ходете си! Ако ви позволя да си отидете, после ще имам една чисто нова чаша.

И ако може да се напълни с едни преобразуващи се неща, които винаги да са ми успоредни и толкова променящи се в същата посока, както и аз. Представяте ли си тогава какво ще стане? Тогава ще имам целия свят!!! Амин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар