неделя, 2 август 2009 г.

Me, myself and I

Ето ме тук, на същото това място, на което съм била безброй пъти досега. Мястото на един край и едно ново начало. Мястото, от където можеш да видиш всички възможни пътища напред, но знаеш, че единственият път, по който можеш да тръгнеш е този на сърцето. Защото, когато вървиш по този път, колкото и да ти е трудно, колкото и премеждия да срещнеш, знаеш, че си останал верен на себе си.

Много по-лесно е да тръгнеш по един от другите пътища - някои ти носят сигурност, защото там те чака някой, който ще ти прави компания докато вървиш; други гарантират материално благополучие (след около 20-30 години, когато стигнеш края на този път, живееш в голяма къща с градина, имаш хубава кола, спестени пари, може би всяка година ходиш до Италия, а децата и внуците ти идват на неделен обяд); трети са от онези бебешките пътеки в планината, на тях има маркировка, знаеш къде отиваш, изчистени са от всякакви храсталаци, по тях се върви лесно и приятно.

Виждам ги ясно сега пред себе си, всичките тези пътища. Знам, че преди съм избирала и тези, лесните, гарантиращите, примамливите, рекламираните и общоприетите....Но знам, че веднъж тръгнеш ли по пътя на сърцето, няма връщане назад. От време на време попадаш пак на мястото, на този вечен кръстопът и животът сякаш крещи в лицето ти: Полудя ли!!! Не виждаш ли колко по-лесно се върви по отъпканите пътища, къде си тръгнала из тези шубраци, самичка, къде Леа?? Та дори не знаеш какво те чака на края на пътя!!

Не знам! Знам само, че тези изпитания са тук, за да ме научат на нещо. И всеки път, когато остана вярна на себе си, като че ли още едно бреме пада от раменцата ми. Всеки път, когато взема решението, което ме прави истинска, стават все по-лекичка и свободна. Няма вече за какво да се хвана...Клоните на сигурността съм ги орязала един по един, един по един. Сега съм сама! Но ме очаква най-вълнуващото пътуване, пътуването, за което съм дошла на този свят. Очаква ме моят живот!!!! Той е тук. Добре дошла!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар