четвъртък, 11 юни 2009 г.

Защо отново ще гласувам за Зелените?

18,450!! Толкова са хората, които на изборите за Европейски парламент за гласували за Зелените. Една от тях съм и аз!

Гласувах за тях, защото ги познавам, защото им вярвам и защото знам, че каузите, които защитават те, са и моите каузи.

Много бяха хората, които ме попитаха защо гласувам за тях? Всички знаехме, че Зелените нямат никакъв шанс да изпратят свои представители в Европейския парламент. Нямат шанс да влязат и в поредното Народно Събрание.

Но аз пак ще гласувам за тях!

Признавам си, че след изборите за Европейски парламент и първите загубени 50,000 лева, бях леко разочарована. Защото това са твоите и моите пари. Мислих си, че явяването на изборите не доказва нищо, а губи много. Е, преброихме се, но не можеше ли тези пари да се използват за Парламентарните Избори в България?

Всички призиви за събиране на вторите 50,000 лева ми звучаха някак отчаяно и безцелно? Да ги съберем, за да ги съберем! А после?

Дългосрочната стратегия на Зелените ми е малко неясна. Слушала съм толкова пъти техни изказвания и виждам, че с едно-две изключения, това не са политици, които един ден ще управляват България. Понякога ми се струва, че си повтарят едно и също и приличат на инатливи магарета, които нищо не разбират, но въпреки всичко държат на своето.

Инатливите обаче постигат своето! (това го казвам от позицията на наречената "своенравна и инатлива" Аз!)

Ето, събраха и вторите 50,000 лева. Събраха ги, но пак не ни казаха от къде. Както не ни казаха и едно благодаря, че сме гласували за тях на 7ми Юни. Е, ОК, имаше го някъде забутано в сайта, и в крайна сметка (надявам се след моя приканващ е-мейл) се появи и на заглавната страница. Обещават, че ще обявят и списък с дарителите. Все пак да се съберат 20,000 лева за един ден си е направо невероятно!

Та така де, вижда се, че и аз си задавам въпроса: Струва ли си?

И както вече казах: ДА! С ГОЛЕМИ БУКВИ! СТРУВА СИ!!!!

Струва си, защото това е единствената алтернатива.

Струва си, защото да се откажеш преди да си си дал шанс, е признак на слабост. Колко от вас им се иска, но не им стиска?!

Струва си, защото ако Зелените имат 1% на изборите за Народно Събрание, ще получат и субсидии, които ще им позволят да се развиват и занапред.

Струва си, защото това сме аз и ти. Знам, че и ти познаваш някой, който яростно защитава Зелената идея.

Струва си, защото искам децата ми да се радват на българската природа, а не да си печат голите дупенца на някакъв си бетонен басейн в Слънчев Бряг.

Струва си, защото надеждата умира последна. Клише,а? Но толкова вярно.

Аз вярвам, вярваш ли и ти?

За да остане природа в България!!

3 коментара:

  1. Лиана виж моля те заглавната ни страница. Там има благодарност. Под зелените спечелиха 0.72....
    текста започва "Благодарим на онези от вас, които вчера отидоха да гласуват. На 7 юни 18 450 души показаха с гласа си, че в България".

    Относно дарителите. Това сме главно ние хората които сме от самото начало в партията. Да, бяхме мислили какво ще се случи ако не си върнем депозита и всеки от нас беше помислил какви пари може да даде. Така на практика излезна че ги взиамме на куп от някъде...
    Пълния списък с дарителите ще излезне и на сайта най вероятно след изборите. Причината да не го слагаме сега е най вече това че ще ни коства твърде много време да го обновяваме постоянно.

    Благодаря ти лично за подкрепата
    Стоян Христов

    ОтговорИзтриване
  2. Стояне, здравей!

    Знам, че благодаря-то се появи и на заглавната страница, но в началото се беше скрило някъде в блоговете;-)

    А за дарителите, аз вярвам, че няма нищо скрито-покрито и че този списък ще излезе в най-скоро време.

    За да знаят хората, че Зелените не са като всички останали и за да не се разочароват членовете на партията (аз, аз;-))).

    А да не говорим колко хора малко хора знаят кои са Зелените... Това сега е от много голямо значение заради участието на Зелената Партия на изборите с НДСВ.

    Аз като малко агитаторче си върша работата, стискам палци и на Вас!

    Поздрави и от мен
    Неви

    ОтговорИзтриване