понеделник, 26 януари 2009 г.

Пътуване в чужбина...

Като малка, любимият ми късмет от Новогодишната баница беше "пътуване в чужбина"...! После пораснах и пътуването в чужбина някакси започна да звучи странно, защото "чужбината" беше вече моят дом. И така в продължение на 10тина годинки. Освен това, пътуването по работа се превърна едва ли не в ежедневие и наистина имаше момент, в който като че ли познавах целия персонал на Старбъкс на Хитровския терминал 1 (Хитрово, както казват някои от милите ми сънародници в ОК;-)).

Добре де, от Декември 2007 живея отново в БГ. Отначало непрекъснато прескачах до Лондон, но напоследък започвам да се чувствам все повече отново "у дома". И тези пътувания в чужбина започват да ми се струват все по-вълнуващи...Ех, тези ш,щ,я,ч,ц,ю...не ги знам къде са и ми е много трудно да пиша...?!?!!!

След няколко дни се каня да се кача на самолетчето и да отскоча до Лондон...Сашенце, идвам!!! Току виж съм се организирала и за една бърза визита до Стокхолм. Да видим! Че нещо се опитвам да се разболея....засега не се давам, но дано да ми мине бързо, бързо!!!

Been there, done that! Когато ходихме с Хедър до Русия бях по-зле...май всичко е до самоконтрол и съзнание!!

Та за чужбината, чудя се какво ще е това, дето да ми даде стимул да се върна обратно в БГ...понякога ми се струва, че си отивам обратно вкъщи, обратно в Лондон. В София е моето семейство, но за него всички знаем....Апартаментът в Стрелбище все още ми се струва като склад, а за приятелите, всеки има свой живот. Моят къде е?

Преди 2-3 дни през главата ми минаваха какви ли не мисли, миналата седмица започна с Митко и Карибите...Таити, here we come! После се замислих колко хубаво може да бъде и тук...колко лесно, истинско и много, много сладко...Е, сладко е де! Аз си знам за какво говоря...А сега защо искам да замина и да не се върна, ей така да поостана някъде там, там, където искам да бъда...Париж, Ница, Лондон?!...

Все ми се въртят някакви слънчеви места...че то и тук днес не спря да грее...All in all, май ако грее в сърчицето, където и да си е "у дома", а в чужбина хич не ти се ходи...

Грей слънчице, грей!!

Обичам те;-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар