събота, 11 юли 2009 г.

Първите 10 дни на Юли или накратко казано: Майната Ви;-)

Ами да, на крехкото и добро създание му е дошло ей дотук и няма какво друго да каже....

Всъщност, Джулай започна повече от добре. На 2ри сутринта най-накрая се престраших да отида до Бодимед и ТСХ резултатите отново ми напомниха за Тайната и Абрахам... 1.46 най-доброто!!

На 3ти Вели имаше Рожден Ден - какво ли е усещането, когато ставаш на 30? Някакси уж голяма годишнина, а май сме си едни и същи. С изключение на факта, че в скоро време няма да сме само Аско и Ели, Иван и Катя, Камен и Нели, Вела и Слънчо...защото и Катя е бременна!!

Значи ще има още бебочета - Слава, Ели, Павлинка, Жасмина, Лена, Катя...ху'с некст?;-)

Рожденният ден беше в бара на Бутчърс, който е много куейнт и леко ъндърграунд...Хубаво е да си със същите тези хора, с които си празнувал и 16, 18, 20, 25;-)) На гости беше и един елф, той си знае. Както и да е, моята вечер привърши в Алкохол, емблематично и направо потресаващо символично име, защото на 4ти сутринта, около 7.30 отново ми се напомни за какво става дума...Ами да, и това вече не ме изненадва...Изненадва ме как аз продължавам да мисля за другите хора, преди да мисля за себе си. Сашенце, ти ли ме научи така?

Бързичко обаче се оправих и потеглих към Лакавица. Е, все пак на 5ти имаше избори, а всички знаем за кого щях да гласувам!!!

Отиването до село беше лесно и приятно. Исках да остана сама и да избягам от себе си. Това беше и първия път обратно там, след нахлуването на майка ми, около месец преди това....

Колко разочарована останах, когато видях обрасналия двор...Като че ли и той беше усетил колко съм тъжна. Атмосферата беше тягостна и още попита с негативните емоции от последния път. Маргарита се беше захванала с шкафа (да, с онзи шкаф от снимките, който толкова много искам да реставрираме), но освен боядисаните прозорци, беше свършила една голяма НУЛА!!

Вечерта дойде и Митко, който ме изненада много приятно...въпреки всички сплетни, ругатни и тем подобни, аз все още му вярвам!

Късният следобед на село ме накара да се усмихна и заради двете кравички, които си проправиха път, направо през реката и хоп-троп та в двора...ами така де, аз какво съм тръгнала да им нарушавам хабитата..и на кравите, и на дивите свине и на змийчоците, не разбрах ли, че това е техния двор и последните 10 години те живеят там...хахаха!!!

На 5ти сутринта, си облякохме новите дрехи и се запътихме да гласуваме. Зелените, Зелените!!! Всичко ОК, отивам обаче аз в кметството и кого да видя?...ами кмета!!! Та привиква ме той на балкончето и ме пита лекичко: Ами ти...предпочитания имаш ли? Разбира се, казвам му аз. Зелените, за мен, са единствената алтернатива на младите съзнателни граждани. Добре де, ама той подкрепя Герб. Ами как няма да ги подкрепя, като големите шефове са в листата. Ами не само той, но и в селото се разхождат какички с тениски на Герб, в изборния ден...Важното е моят глас да бъде регистриран. Да, ама не...Фаст форуърд няколко дни, ето ги и резултатите...И какво мислите, в село Правешка Лакавица, за Зелените са гласували колко хора...? 0!!!! Още една голяма НУЛА! А моят глас?????

След няколко дни звънене в ЦИК, най-накрая ми вдига една много възпитана жена и спокойно примирено ми обяснява, че просто няма какво да се направи. Дори ме успокоява, че има и по-страшни случаи. Ами как няма да има..като на автогарата в София, в съботата (4ти) автобусите за Кърджали бяха претъпкани!!!!!!

Та тъй;-) Тамсин ми беше на гости на селото, аз пак успях да се изкъпя със слънчева вода...Обожавам го това нещо!!! И се запътихме към Търново. Там едно-друго, но най-важното:

- Пламен в Габрово и много сладкото му апартаментче, знам, че четеш;-))) Тамсин и Попкорн, но аз няма да го гледам. Жоро и новата му приятелка, той винаги ще си остане моят еко-принц! Федьо, ама нямахме достатъчно време да се видим...Роската с китарата и флейтата. Много е добър!!! Арбанаси и невероятната ловна хижа, където зайчетата скачат свободни..Керека, моето село!!! Вечерта на терасата и най-важното:

Гайя ЕООД скоро ще бъде факт, а аз горда собственичка!!! Пу-пу-пу!!!

От четвъртък съм обратно в София, Валя ме посрещна бита от лудата ни съседка, Леголас мило и нежно ме прегърна за добре дошла, но днес се пообърна с краката нагоре..Някакъв си шах, но да видим;-) Аз не мога да съм тази, която прави компромиси със себе си...Каквото и да става, аз съм си аз.

Не искам да чувам нито госпожата, която последният път, за пореден път, ми наговори хиляди глупости, нито Сашо, който сега се сети да ме пита дали искам да отида в Лондон за уикенда, нито Цецо, който е Май уей ор дъ хайуей....Ами ОК де, аз съм направила всичко, което смятам за правилно, оттук насетне излизам в отпуск. До 20ти, да видим какво ще стане за следващите 10 дни!!

2 коментара:

  1. Следващия път като отидеш до Керека, да поздравиш баба Гина от Кольо (от ЮАР).
    Много свестна бабичка.
    Сестра на баба ми е :)

    А Керека е любимото ми Българско селце :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Баба Гина ще я изнамеря, защото знам колко много ще означават тези поздрави...

    Керека е вълшебно селце, а на теб добре дошъл!;-)

    ОтговорИзтриване