сряда, 22 юли 2009 г.

Сексът и градът

Ей така ми се изясниха нещата днес, от само себе си!!!

А заглавието е символично, като тайничко подадената книга-подарък на Славейков.

Спомням си, когато се прибрах в БГ, как Силвето ми обясняваше колко съм, виждаш ли ти, била наивна. Аз, честно да си призная, хич не се смятах за такава. Много съм видяла и преживяла и си мислех, че нещата са ми общо взето ясни и няма кой знае какво да ме учуди.

Е, да, ама не. Зимата си имах взимане-даване с разни левенти, които направо си изчукваха каките под път и над път. Няма първи срещи, няма презервативи, има само хламидия.....После, споделяйки срамежливо, моите преживелици с Мариана, тя ми обясняваше как това било съвсем нормално, а още по-нормално било с трима различни на ден. Това аз го подминах, защото някакси ми се стори от 1001 нощ.

От 1001 нощ ли? Откакто кисна пред магазина, съм се наслушала и видяла хиляди подобни истории. Ванката имал някаква женена мацка, която "много готино се ебе", други разни с любовници мутри, които ги издържат, ама тя виждаш ли оправя и още 2-3ма от блока...Ето я Габи, тя пък направо ме разби днес - с циганина, ама много добре лижел...луда работа и хиляди псувни.

Ванката си го каза много добре "За какво ми е да се занимавам с една жена. В един момент, така или иначе, или аз или тя ще започне да кръшка, поне да се знае отначалото..." Дали пък не е прав? И с Йоанка това си говорихме, в един момент какво става с тази любов неземна, че или край на секса или лудо ебане със съседката...Ох!

Кой се бил напил и ходил при някаква си, а жена му се чукала с разни, които и давали пари. В кой свят живея направо не знам...

А аз съм тръгнала да съм доброто мече и да си мечтая за принца с коня. Ебала съм им майката и на принцове и на принцеси, а толкова много псувни не съм казвала през целия си живот. Ама го мисля, по дяволите;-))))

А дано 2012 да идва по-бързо, да отиваме в другото измерение..

Няма коментари:

Публикуване на коментар