вторник, 21 юли 2009 г.

Любовни драми или вторите 10 дни на Юли

Минали били още 10 дни...Минаха и отминаха! Така ми се преобърнаха нещата с краката нагоре или обратно, че вече не знам какво да мисля. Снощи в Скайп писах едни обяснения и там доста добре ми се получиха аргументите - за или против любовта, драмите, хармонията, спокойствието...И голямата елфска бъркотия.

Драмата е от турски сапунен сериал (защото латино-американските вече не са модерни) и продължава да ми се случва. Странното е, че аз всъщност съм ок. Висши вибрации, четене на много книги или просто осъзнаването, че аз избирам как се чувствам, независимо от обстоятелствата...но фактът си е факт. Шанти, шанти и възглавници от пшеница.

Станала съм много еко, започнах отново лекичко да ходя на село, Жоро се е прибрал в България и го чакам да строим хобитски къщи. Задават се фестивали и едно свободно лято. Ако пък и този път не забравя да си заредя камерата, ще има снимки от Лакавица...Йе, йе, йе!

Лондон бейби?

Няма коментари:

Публикуване на коментар