четвъртък, 23 юли 2009 г.

Домашни любимци

Ами казвам ви аз за свинчоците и змийчоците, но особено що се отнася до змиите май никой не ми вярва...или не може да си представи какво е да ги видиш на 1 метър от теб.

Е, днес прасетата на Цветан отново бяха на гости и този път им направих една истинска фото сесия.

Докато си снимах си мислих колко хубаво ще е да дойдат и кравичките или някое слепоче, ей така за цвят. Слепоче ли??? Не слепок, ами един истински дебел двуметров смок...А аз си се разхождам, голичка, босичка...ооо, Марго, колко хубаво ще е тук да има една масичка със столове и АААААА!!!!!! Бегаййййййй!!!! Огромна е!!!! ААААА!!!!! Бягах, крих се, пък после си викам - ти днес с бойци от войната се справи, че няма да можеш да снимаш едната му змия...

Някои от Вас знаят колко съм плашлива и ако ме бяхте видяли днес, щяхте да сте истински горди!

Пожелавам си малко по-спокойни следващи дни;-)





1 коментар:

  1. Ау, тия цветни дръвца са страхотни! Лакирай ги, за да не се разсъхнат :)

    ОтговорИзтриване