сряда, 15 юли 2009 г.

Евгени Минчев

14 Juillet - la fete nationale de la Republique Francaise!

А аз какво - вечерям веджи шишчета у Ели и Асен, вместо да съм на прием във Френското посолство. Добре, че беше Евгени Минчев да ми разкаже как е било;-)

А вие знаете ли, че Френското посолство е на Оборище 27, а Лили Иванова живее на Оборище 33...А ето и един виц, който Евгени ни разказа: Лили кара мотор и я спира батко полицай...Госпожо Иванова, вие на мотор, 120? А, не, каската ме прави по-възрастна.

Аз всъщност се кефя и на Лили, а от вчера и на Евгени. Супер симпатичен ми беше. Дойде си ей така в Уго, заедно със сон мек а соа, Илиян и седнаха на нашта маса. Човекът беше облечен много добре, говореше перфектен френски, съседче, живее на Парчевич и отскача да пийне по едно преди да се прибере...Има си апартче в Лондон, така и не му разбрах точно за кой безистен говори, но евала.

Не му знам историята и не ми е ясно откъде ги има тези пари, обаче пък не спря да се самоиронизира за това, че Илиян му бил проверил банковата сметка преди да се запознае с него...А и 34 пъти повтори, че бил педераст. Ами голяма работа като е педераст. Такъв или не, аз съм за!

Няма коментари:

Публикуване на коментар