сряда, 11 март 2009 г.

Един ден в Центъра на София

Отдавна искам да Ви разкажа за любимите ми места...в София!!

Толкова съм щастлива, че вече ги открих (е, поне няколко от многото, които ми предстоят). И все пак няколко!!!

Имам любими места в Лондон, в Париж, в Барселона, дори и в Стокхолм (който определено не ми е любим град;-)) и къде ли другаде не...а в собствения ми роден град все не намирах малки уютни кътчета, които да са си само МОИ!?...

Това с намирането е състояние на духа, това вече го разбрахме, и въпреки всичко...усещането, че си си на мястото си, на твойто си място е наистина всепоглъщащо успокояващо еуфорично...!!!

Днес подскачам от радост вече цял ден, защото последните няколко дни, покрай Сашовото идване в София, ги обиколих почти Всичките!!!!! Мойте си местенца;-)) Йеееей!!

И него го развеждам, но само аз знам. Само аз знам тайните, които те пазят; само аз знам вълшебствата, които са се случвали там; само аз ги познавам по този начин и само аз мога да им се наслаждавам така! Те също ме обичат и когато ме видят на вратата ми се усмихват, отговаряйки на мойто заговорническо намигане - ние си знаем;-)

Ха така!!!! Ами сега, как ще Ви разкажа за тях...та нали те са си мои и само аз знам!

Е, не е нужно да Ви запознавам по име, достатъчна е емоцията:

- Любимата ми книжарница, където живее една истинска магьосница и две прекрасни елфчета

- Любимият ми индийски магазин, където ти се усмихват, а една усмивка прави деня красив

- Няколко културни института, къщи и тем подобни, където намираш различната гледна точка и срещаш любовта

- Още повече кафенца, кафененца, барчета и ресторантчета (хаха, ч ч ч, ц ц;-))!!), където има безплатен уи-фи, храната е превъзходно здравословна (еко, био, органик), интериорът чилд, а стопаните...стопаните са Южно Американци, Американци (или кой ги знае?;-), куку Софиянци или не толкова Софиянци....и всичките са от @мойта партия@;-)))

Представяте ли си, сега идват Рожден Ден, пролет, лято...Чакам Ви!!!

ж

Няма коментари:

Публикуване на коментар