вторник, 24 март 2009 г.

Светът през очите на едно дете;-)

Ами да! Гледах го по обяд в парка, едно малко русо момиченце, на около 3-4. Усмихнато, палаво, любопитно, с големи сини очи!!

Винаги съм искала да имам хлапе със сини очи...И все още искам, само да намеря подходящия татко;-)

Замислих се колко е хубаво наоколо, особено, когато се усмихваш. И наблюдаваш. И рисуваш. И си пееш (тихичко, тихичко, дори и на улицата)...И танцуваш. И знаеш отговорите. И че всичко е наред.

Имам една снимка на две човечета, хванати за ръка...Много, много сладко! (Пипинка, "сладко" май не ти е любимата дума, ама с Емил наистина сте много сладки;-ррр)

Остави сладко, но напоследък ми е някакси много спокойно. Имам усещането, че хилядите въпроси сами си намират отговорите, а желанията просто се сбъдват...когато им дойде времето;-)!

"Ако не можеш уханието да усетиш, не идвай в градината на Любовта. Ако не искаш гол да бъдеш, не влизай в потока на Истината. Стой си там, където си. Недей по моя път да вървиш!"

Четвъртък, Червената Къща, Руми;-)

10 коментара:

  1. Аааа обичам сладко! Особено шоколадово :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Цветиии;-) 19.30;-)

    Пипилотче, за сватбата една голяма шоколадова изненада;-)))

    ОтговорИзтриване
  3. а за "наздраве" преди 19,30h :))) и пак сме там :)

    ОтговорИзтриване
  4. e че как аз съм със черен шлифер черен чадър и черна брада... опс това май беше за някой друг :):):):) хубав и слънчев ден от мен

    ОтговорИзтриване
  5. хаха, ти имаш пълна преднина...няма как да не ме познаеш...пък аз само по усмивката и полепналите енергии от Мончо ще трябва да те откривам;-)))

    ОтговорИзтриване
  6. ей сладур:))) аз бях на дебата няколко етажа над теб:))) да ти кажа съжелявам че не гледах прожекцията, защото останах малко разочарована от на моменти празнословността на изказа, аз предлагам да наминеш след разходка почивните дни през ндк на последния етаж или ето skype: araignee5, това с усмивката - ако видя пове4е отблясъци около мен ш'та позная:))) поздрави цвети

    ОтговорИзтриване
  7. Цветииии;-)) той Мончо каза, че сте били горе...предавай и на него твоята усмивка, че на мен ми звучи малко не съвсем на място напоследък;-)А филмът беше вълшебен!!! Целуффка;-) ей сега ш'та намеря в скайп;-)

    ОтговорИзтриване
  8. колкото и да се усмихвам тя усмивката може и да го накара да отиде на сянка:)))))напоследък и на мен ми се струва някак, че опипва почвата, ама така: опит-грешка:))) ще продължавам да се усмихвам пък дано прихване поздрави от мен и очаквам да се сблъскаме в некой парк тия дни, усмихнати плюшени усмивки

    ОтговорИзтриване