петък, 6 март 2009 г.

Малките сладички думички;-)

Току що прочетох " Първите дни от Март" и ми стана много смешно - умалителните думички направо са превзели целия текст;-))

Спомних си за една случка, един-два месеца след като се прибрах в БГ:

Кварталният "гъзарски" ресторант, аз и Сашо:

Аз: - Извинете, какви зеленчуци има в свинското?
Момчето от ресторанта: - Ами, морковчета, доматчета, чушчици, картофчета...

От неговата уста звучеше много странно, аз до този момент все си мислих, че мъжете не говорят така?!!!! (ех, тези предразсъдъци;-)

После се усетих, че всъщност мноооого хора говорят така..

На мен глезотенето не ми е чуждо и като се гледам и аз съм прихванала този паразитен начин на писане (поне все още така не говоря)....Но представяте ли си какво следва след още една-две годинки....високи токченца, лачени чантички, избелени зъбчета и ново бюстченце...Хахаха?;-)))

А навън грее слънце!!:-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар