четвъртък, 16 април 2009 г.

Малка спретната къщурка с 2...кипариса отпред;-)

Последните десетина дни се занимавам с любимата ми къщичка в Лакавица...за едни забравено от Бога селце в Стара Планина, за мен - рай!

Започнала съм да разбирам от арматурни железа, гипсокартони, рапири и дебелина на шкурките, а фантазията ми, която винаги си е била развинтена, вече съвсем съм я пуснала на свобода...Почти не спя, но мечтите, идеите и страстта ми дават толкова много енергия...А дано да стане!

Пу пу пу;)

Обява: Който обича дивата природа (подчертавам дивата, защото на село има изненади всякакви и условия никакви) и му се ходи с мен на Лакавица, моля да се обади, да пише или направо да идва - в селото ме знаят като " на Коцо внучката ";-)))

Целувввки милувки и 3 кофи с цимент;-)

4 коментара:

  1. ре отгоовоооррр:) а мен като на "стефан пощата" е не в лакавица ама пак си е на село:))) а ще стане, гушки и поздрави от мен

    ОтговорИзтриване
  2. Оооо пиши ме! Ако има мишоци да бродят нощем, кукумявки да кукумявчат и звездите да се виждат направо няма да можеш да ме изгониш :)

    ОтговорИзтриване
  3. Пипи, хващай го Емил и винаги сте добре дощли - като се ожените и насватбувате, ще дойдете да си починете;-))

    ОтговорИзтриване
  4. Ти не ни мисли нас, ми си измисли кога ще те видим да ти дадем поканата, че и теб те чака тумба-лумба ;)

    ОтговорИзтриване