сряда, 1 април 2009 г.

Деца, учете си уроците!

Спомням си как в училище ни пълниха главичките с какви ли не, меко казано, глупости: теореми, аксиоми, формули, логаритми (еее, добре де, всички знаем колко добра бях по математика), закони на Нютон, клетъчно размножаване и рибонуклеинови киселини.

Това последното нищо не ми говори, въпреки че майчето ми по цял ден пълни главата на бъдещите медици с бутано-пропани, бензено-сероводороди и тем подобни валентности..

Учех си аз уроците, тихо и кротко, мислейки си я за Христо, я за поредната премиера в НДК, я за поредния концерт на "Децата на Вятъра"...и така както ми влизаха в главата, серо-водородите, след поредното контролно или изпитване, бяха отвявани далеч, далеч в дълбините на моята памет...А сега са се само-ирейзнали и в дори и в паметта ги няма;-) Нищо не помня, кълна ви се...и това от устата на една от малкото пълни отличнички във Френската...срам!!! Еми.....;-)))

Добре, Биология, Физика, Математика, Химия, География - все хубави науки...и ОК, от някои неща имаше полза, ей така, за обща култура...Все още тихичко се присмивам на хората, които не знаят столицата на Румъния и си мислят, че е Будапеща;-)))

Но къде бяха уроците по честност, по човешки взаимоотношения, по любов, по вяра, по усмивки и позитивно мислене? Остави позитивното мислене, но поне малко практични съвети - секс, наркотици, алкохол, отстъпване на място в тролея...това последното се учеше някъде по Тошово време, но ми се губи по кой точно предмет;-)

Ами по поправяне на перални? Може да "уж" знаем сложните физични закони, според които водата ни пере дрехите, но за да си поправим вентилатора в банята, викаме тати...А да не говорим, че скоро време и тати няма да знае, защото е банкер и разбира само от Екселски таблици и сложни деривативи..Еее, ама и аз ги разбирам банкерските работи, вие какво си мислите!!!;-)))))

Има едни училища в ОК, на които съм голям фен...Рудолф Щайнер...Май ги има и другаде.

МОЛЯ Господата в Министерството, (вице Вълчев ми е любимец, може да му го пратя това артикълче;-))), бързо да отварят подобни училища и тук, че скоро и аз ще заимам деца...Да си ги пращам там!!! За да се учат да бъдат хора и да могат направо да стапят със земята децата от другите училища, в които ги учат да крадат и да лъжат.

Аз в Рудолф Щайнер училище не съм ходила, но не обичам лъжците и им се заканвам да ги науча на разни неща...Те си знаят кои са!;-)

Полезно е;-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар