понеделник, 27 април 2009 г.

Как се стига до село ;-)

Понеже знам, че тепърва ще имам много гости, реших да напиша едни инструкции за употреба на пътищата, които водят до Правешка Лакавица:-)

С кола: аз кола нямам, но съм чувала, че била по-бърза и от кон. Малко ме съмнява, но ако сте решили да си използвате МПСто, за да дойдете до Правешка Лакавица, направо вижте пътя в бгмапс, а за инструкции как да стигнете до къщата, четете по-долу.

ПП: Само моля, който идва от София да внимава да не изпусне отбивката за Правец, че после магистралата да не го отведе в Търново;-)

С автобус: Ето тук е мойта сила! Автобусите за Правец тръгват или от Автогата Подуене или от Централна Автогара. Виж този линк за пълното им разписание:

http://avtogari.info/search.php?start=%D0%A1%D0%9E%D0%A4%D0%98%D0%AF&end=%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%92%D0%95%D0%A6

Внимание: От Правец до Правешка Лакавица, автобуси има само 2-3. Сутрешният в 6.40 няма как да го хванете, така че най-добре в 12.15 или 16.40;-) От Правец има и 2 таксита, които за 5лева ще ви метнат до село - единият ми е приятел, Веско, ето му и телефона: 0886 944 812

От Центъра на селото до мойта къща: Ето, вече сте в Правешка Лакавица. Минете през параклиса и пийте една студена вода от чешмата. После се отбийте в магазина за хранителни стоки, и ако там е Елена, питайте за мен. Но ако я няма, пък и да я има, ето и как да стигнете до къщата:

- Продължавате по пътя и броите 3тата улица (или по-скоро голяма пътека) вляво. Свивате по нея и после надолу към реката ще видите мойта къща. Като стигнете там, единственият начин да ме намерите, е да викате силно. Колкото ви глас държи. Няма кой да ви чуе, пък е и освобождаващо.

Предупреждение: На село обхват на мобилни телефони няма, така че направо влизайте. Ако мен ме няма, починете си, попечете се на терасата, позанимайте се с разни задачки из градината и до скоро!

Добре дошли!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар